Мениджмънт на креативни и културни индустрии
Защо да избера Мениджмънт на креативни и културни индустрии във ВУМ?
✔️ Мениджмънт на креативни и културни индустрии е стратегическа и иновативна програма, която съчетава маркетинговите знания и управленски умения с потенциала на творчеството в различните му предприемачески аспекти.
✔️ Програмата има за цел да осигури профилиране и задълбочаване на управленската подготовка в областите на медиите, предприемачеството, изкуствата и комуникациите.
Програмата е насочена към завършилите бакалавърска степен с предприемачески начин на мислене в национален и международен план. Студентите придобиват необходимите знания, умения и компетенции, с които да се реализират на различни нива в творческите и културни индустрии, а също и да ги свързват успешно с различни бизнеси и предприемачество от други индустрии и области.
✔️ Програмата не само се фокусира върху управлението на изкуствата, но също така разглежда икономическите, социалните и културните проблеми, повдигнати от настоящата трансформация на творческите и културни индустрии.
Важна информация
Място на обучение: София
Език на преподаване: Български
Начало на учебния процес: Октомври
Продължителност на обучението: 3 - 4 семестъра
(в зависимост от професионалното направление и придобитата образователно-квалификационна степен на висше образование)
Условия за кандидатстване:
Ние във ВУМ предлагаме кратки и ясни стъпки за прием на кандидатите. В процеса на прием Висше училище по мениджмънт стриктно следва правилата и разпоредбите на Министерството на образованието и науката на Република България.
Семестриална такса: 750 Евро
Документи:
✔️ Попълнен формуляр за кандидатстване
✔️ Копие от диплома за висше образование с приложението
✔️ Копие от диплома за средно образование
✔️ 2 броя писма за препоръка
✔️ Автобиография
✔️ Мотивационно писмо
✔️ Копие на документ за самоличност
Учебна програма
Условия за кандидатстване:
Програмата е с редовна форма на обучение, адаптирана за работещи – лекциите са вечерни през седмицата и преди обед в събота. Налице е възможност за хибридна форма на провеждане на част от обучението.
- Потребителско поведение и маркетинг на отношенията (10 ECTS)
- Маркетингови изследвания (10 ECTS)
- Мениджмънт на творческия процес в брандинга на ИМК (10 ECTS)
- Изграждане на бранд (10 ECTS)
- Маркетингови стратегии (10 ECTS)
- Персонален брандинг (5 ECTS)
- Дипломна работа (15 ECTS)
- Дипломантски семинар
- Продуктови иновации (10 ECTS)
- Управление на иновациите (10 ECTS)
- Дигитален маркетинг (10 ECTS)
- Дигитално съдържание: създаване и управление (10 ECTS)
*Избираемите учебни дисциплини се предлагат при заявен интерес от определен брой студенти.
Задължителни модули:
- Маркетинг и бизнес среда (10 ECTS)
- Икономика (10 ECTS)
- Мениджмънт (10 ECTS)
Факултативните дисциплини дават възможност за получаване на знания и умения в различни научни области в съответствие с интересите на студентите. Изучаването на факултативните дисциплини не е задължително, а по желание на студентите. За студентите, избрали да изучават факултативни дисциплини, те стават задължителни.
- Агротуризъм (5 ECTS)
- Въведение в агробизнеса (5 ECTS)
- Електронен бизнес в аграрния сектор (5 ECTS)
- Растениевъдство (5 ECTS)
- Управление и консултиране в агробизнеса (5 ECTS)
- Компютърни мрежи (5 ECTS)
- Бизнес приложения (5 ECTS)
- Въведение в мултимедийните приложения и интернет (5 ECTS)
- Робономика (5 ECTS)
- Чужд език (5 ECTS)
- Подводно културно наследство (5 ECTS)
- Eтнология (5 ECTS)
- Фолклористика (5 ECTS)
- Морска биология (5 ECTS)